وب سایت رسمی مهندس حمیدرضا رسول اف

مدیر حوزه اقتصادی، صنعتی و کشاورزی

سرآغاز

حمیدرضا رسول اف | | ۰ نظر

حمیدرضا رسول اف

خدای مهربان را سپاسگزارم که این توفیق را عنایت فرمود، هرچند با تاخیر اقدام به ایجاد این وبلاک نمایم.

افتخار سالها خدمتگزاری به مردم عزیز کشورم بعنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ ایران، در بخش های دولتی و غیر دولتی ارزشمندترین دستاورد زندگی حرفه ای و مدیریتی من محسوب می گردد.

آرزوی قلبی ام این است که نخست خدمات ناچیز من مورد عنایت و تائید پروردگار مهربان و عظیم الشان قرار گرفته و در مرحله بعد رضایت و خرسندی مردم عزیز و نجیب کشورم را کسب نموده باشم.

باید عرض کنم در طول این سالها تقریباً تمامی تلاشم را مصروف نمودم تا ضمن حرکت در چارچوب های قانونی تعریف شده مسئولیت ها و سمت هائی را بپذیرم که قادر به ایفای وظایف تخصصی و وجدانی در حیطه آن کار باشم و اگر مسئولیتی دارای حواشی خاصی و ورود در آن به ناکجا آباد ختم میشد، از پذیرش آن بدون هیچ رودربایستی خودداری می نمودم . با این وصف، هر سمتی را پذیرفتم نسبت به انجام و ایفاء تکالیف شغلی قانونی و مأموریت محوله، با کیفیت مناسب و در کمال نظم و انضباط و با رعایت کلیه استانداردهای آن شغل  و با دقت و رعایت اخلاق حرفه ای عمل نمودم.

و اما طی سالهای پر مشغله کاری، همواره پرداختن به اصل وظیفه و ماموریت کاری برایم حائز اهمیت بود و متاسفانه فرصتی برای انعکاس عملکرد و کارهای انجام شده فراهم نمی گردید

لذا در این وبلاگ تلاش  دارم ضمن برشمردن برخی از این توفیقات و خاطره های تلخ و شیرین دوران مدیریت کسب و کار برخی از آنها را به اشتراک گذاشته و امیدوار باشم که این تجربیات مورد بهره برداری مخاطبان و به ویژه جوانان عزیز کشورم قرار می گیرد.

 

با احترام

حمید رضا رسول اف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی